ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

Nu längtar jag efter Onsdag. Nu längtar jag till den 13onde. Nu längtar jag efter ett körkort. Nu längtar jag tills utlandsresorna jag ska utföra i sommar, inte en utan till & med två. Första med släkten & andra med mina underbara flickor. Nu längtar jag efter 18års dagen. Nu längtar jag efter att börja träna. Nu längtar jag efter att bli frisk. Nu längtar jag efter att ha råd att fixa mitt hår som ser ut som vandrande skit. Nu längtar jag efter att få åka iväg till Sorsele på lovet med barndomskompisarna och familjen, för att då få åka snowboard. Nu längtar jag efter att kanske åka till Stockholm med de ovanstående jag nyss nämnde. Nu längtar jag efter att få ta en iskall drink i solnedgången. Nu längtar jag tills min beställning ligger i brevlådan. Nu längtar jag efter min present jag ska få utav pappa. Nu längtar jag tillbaka till Paris. Nu längtar jag efter att få träffa min far. Nu längtar jag efter min man. Nu längtar jag efter väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0