VAR TVUNGEN ATT SKRIVA AV MIG GOTT FOLK

Nu står jag inför ett tjockt dilemma. Med två dagars betänketid. För er som inte förstår vad jag snackar om, här kommer en förklaring.
I början av sommaren åker jag utomlands med familj och släkt, för att då stanna i någon vecka. Det gör mig inget ont.
I början av September är tanken att jag och alla mina fina flickor ska utföra ännu en utlandsresa, för att då vänta oss välda mycket kärlek, skratt och tårar tillsammans. Men då till det som gör att jag får infektion i hjärnan är att om jag väljer att åka utomlands med flickorna betyder det att jag måste sluta leva som en normal männska resten av tiden ända fram till September. Måste lägga undan äckligt mycket pengar och sedan bara hoppas på att jag har en fin familj som ger mig lagomt med peningar då jag fyller arton. Så... Ska jag åka utomlands och skippa livet med pengar för flera månader framöver, eller ska jag lägga undan pengar varje månad, dock inte i närheten lika mycket för att sedan göra en resa senare på året med någon annan cool person så jag känner att jag har någonting att leva för nu tiden som kommer?
Åååh... Det som ska vara gött att leva. Bullskita.
Snälla du i himlen eller vem fanken det nu än är som styr över pengarna i världen, kan ni skänka mig en fet jävla slant så jag klarar mig på annat än vatten och bröd? Buhu...

Kommentarer
Postat av: linnea

fyfan vilket svårt beslut... kanske börja spela bingo lotto?

jag tror att du kommer tycka att allt sparande var värt det hela när ni väl far iväg, du och brudarna, men samtidigt är det mycket pengar att lägga undan.

2010-02-03 @ 22:51:25
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0