SLITEN KRIGARE

Allt jag har att dela med mig är... Jag är förkyld. Det rinner ur näsan. Jag låter som en tilltäppt kines. Jag kan inte svälja på grund av halsen. Jag har feber. Jag har ont i huvudet. Jag är slut. Körd. Gone. Nej, skit samma nu beställer jag mina varor klart sedan åker jag till maken som mår halvt lika dåligt.
Inte helt omöjligt att jag smittat honom. (Förlåt)



För övrigt, Agnes & Alexandra tack för att ni gjorde min dag genom att stoppa en tampong i mitt skåp med näsblod på så man skulle tro det var mens. Synd bara att jag visste att det var näsblod, och att ni gjorde världens miss genom att ni stoppade den i mitt skåp när ni trodde det var någon annans egentligen.
(Tror folket runtomkring mig tycker jag var konstig då jag tog i tampongsnöret och bara sylade iväg den efter golvet som om det vore ingenting... Folk kastade sig åt sidan för att inte få den på sig. Fan roligt.)


Kommentarer
Postat av: make HEHE

det är lugnt om du smittat mig gumman, fick det ju på ett trevligt sätt isf :] hahaha

2010-02-03 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0