sjuk

Jag önskar någon i denna värld kunde uppfylla en mirakelmedicin för det viruset jag bär på.
Kan knappt andas genom varken näsan eller halsen. När jag vaknar på morgonen måste jag kämpa ett längre tag för att få fram ett ljud. Ingen röst alls. Det känns som att jag har sprängämnen i huvudet. Som om smärtan aldrig kommer gå över. Aldrig känt såhär förut. Måste vara svininfluensan som alla andra skyller på direkt de känner av minsta smärta någonstans. Nej det där menade jag inte. Ingen svininfluensa här inte.




Jag tycker jag ritade fint. Inlevelse & hela köret. Fan nice.

Kommentarer
Postat av: moa

smitta mig

2009-09-28 @ 18:34:11
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0