mycket man tar för sig men aldrig gör

Dagens måste

• Hämta Colan i kylen för snart avlider jag

• Ta en Alvedon

• Skriva om hur man påverkas psykiskt & fysiskt då man spelar fotboll


Dagens borde

• Träna

• Vila en stund

• Städa bort lite i mitt rum

• Klippa håret

• Fixa till färgen i håret som ser ut som skit just nu

• Skriva en lista på vad jag ska göra utav mina pengar den här månaden


Dagens vill

• Bli frisk

• Ha skräpmat

• Få kontroll över allt igen

Och vad kommer jag göra utav de här sakerna om jag känner mig rätt? Jo. Ingenting.
Men nu jävlar är det uppsträckning. Nu är det en ny början vare sig jag vill eller inte. Och därmed basta.




Gamla Ida Rebecka Johansson




Nya Ida Rebecka Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0