SOM JAG HADE DIG FÖRUT

Jag färgade håret igår och det är inte nämnvärt egentligen. Det vart en sådan färg jag aldrig skådat förut.
Det ser ut som att jag har en morot på skallen fan.
Och så ser det även urtvättat ut. Ouff.
Införskaffade dock en ny färg idag. Hemlighet vilken färg. Det får ni se sen.
Men blir det här fel också då kommer jag stanna bakom lås och bom tills jag har råd att göra om det igen.




Idag ska jag Ida Rebecka Johansson
• Göra bort pain in the ass uppgifter som bara måste göras ändå
• På kalas hos lillkusinerna och äta pizza & tårta
• Färga håret om jag hinner & gråta lite om det blir äckligt fult
• Någon?????
• Prata med Snormark
• Zzzz



Min & Sofias specialité. Glass, Daimgodis, Kolasås & Bilar. YUMMI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0