nothing 2 say

Sitter i pyjamas och väntar på att min Taxi ska skjutsa mig till skolan.
Kan väl berätta om min såkallade helg när jag ändå inte har någonting att göra.

Fredag bestod av Anna i stora lass hemma hos mig. Vi spårade - som vanligt.
Efter en middag och massvis med Cola tog vi fulla väskan & gick till Kopparhallen. Där våran taxi Erik & Johan var. De släppte av oss på MAX där Robin & GG hämtade upp oss. Efter det körde vi rally till Kim som hade fest där vi tog det lugnt ett tag. Sedan efter en natts flängande så fick vi skjuts hem och lika snabbt som vi satte fötterna innanför min dörr så däckade vi i sängen. Efter att ha tryckt i oss Chips, Dipp & Nutella vill säga.

Lördagen gick långsamt. Sedan fick jag ett samtal av GGman som säger att han & Robin är på väg att hämta upp mig för vi ska tydligen på hockeyn. Så jag och Robin snyltade biljetter av honom. Efter det gick vi hem till GG och tog det lugnt ett tag. Fick dock några bolljävlar sylade i mitt huvud av själva Gustav Granberg. Hämnden är ljuv.
Sedan begav jag mig hemåt... Okej fick skjuts hem också. Då jag däckade i soffan.

Söndag vill jag inte tala om. Similischious kom och gjorde mig sällskap. Det var väl det enda nämnvärda den dagen.



Kommentarer
Postat av: anna

HHehehehe, gillar fredagen och dig!!

2009-10-12 @ 14:57:52
URL: http://mainchorus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0