VARS FÅR JAG ALLT IFRÅN?

Jag har alltid funderat på vars Britney Spears får alla sina låtar ifrån. Om det är en smygtitt i hennes liv utan att hon sjunger det rakt ut...

Im a slave for you, och killen fastnar direkt.

Baby one more time, och han gör det mer än gärna.

My baby, när hon står där med en ny bebis.

If you seek Amy, förmodligen flickan hennes man är otrogen med.

Freakshow, då hon inser hur hennes liv egentligen ser ut.

Oops i did it again, då hon ännu en gång inser att hon förstört sitt förhållande.

Why should i be sad, försöker hon intala sig själv pga att hon har pengar.

Im not a girl, not yet a woman… EN MAN??? Då förstår man hela poängen med varför ”hennes” liv såg ut som jag nyss intalade er att det gör.

Och nej fråga mig inte vars hon fick barnet ifrån, hur det går till om hon är en man. Enda lösningen borde vara att hon köpte det på blocket, hon har ju råd...


Kommentarer
Postat av: simon

hAHAHAHAH alltså vad fan är fel på dej :( ? ?

2009-11-09 @ 19:21:41
Postat av: bullen

jag dör rebecka!!

2009-11-11 @ 15:07:16
URL: http://skavidejtapaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0