MIN EGNA HISS & DISSLISTA


Julsånger
Jag behöver inte skriva någon kommentar, ni förstår själva.

Mjukisbyxor
Det finns ingenting bättre än att ta på sig ett par mjuka  i c k e  åtsittande byxor. Fy fan. Det kan man kalla livet.

Komiker
Aldrig skrattar jag så mycket än då jag ser på något bra humorprogram. Älskar dom! Eller varför inte något program som Family Guy, dock så är deras humor så dålig att den blir bra. Typ som min egen då.
 


Skolan
Inga kommentarer alls.

Vädret
Det småduggar varje dag men aldrig får vi se någon förbannade snö. Kom nu säger jag. Jag har väntat alldeles för länge.

Utblandade drickor
Om man en gång har blandat ut en dricka med sprit så är den helt plötsligt aldrig god igen. Jag har gjort de missarna massvis med gånger men nu händer det aldrig igen. Ett tips, ta sådana drickor du tycker om, men inte mer än så. Förstör aldrig din favoritdricka med spritsmaken. Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0