IM EVERYTHING YOU'RE NOT

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med denna bloggdesign just nu så den får se ut hur den vill.

På tal om helt annat. Jag sitter och lyssnar igenom mina spellistor på Spotify och inser att varje låt jag lyssnar på ger mig en speciell känsla i magen. Låtar som betyder någonting starkt för en själv utan att man själv kan beskriva vad den tillför eller vad för specifik plats person eller tillfälle det är man kopplar den till. Har ni någon utvald låt/låtar ni kopplar till någonting som aldrig slutar existera inom er? Att varje gång ni hör på den låten så bidrar det till bilder i huvudet på "den tiden i mitt liv". Den personen. Eller den platsen. Den smärtan. Den glädjen. Den kärleken? Berätta.

Jag kan ge er smakprov på låtar som genom tiderna betytt någonting unikt för mig. Oavsett om det är lyckliga stunder eller tvärt emot.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!

2009-11-03 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0