FY FABIAN VAD JAG OGILLAR SÖNDAGAR

Illamående. Yr. Huvudvärk. Ryggont. Kroppssvag. Svimfärdig.
Så ser min söndag ut. Verkligen lyckospridande. Nej jag är inte på humör.

Nu ska jag ta på mig hörlurarna och lyssa på musik så högt att jag inte hör mina egna tankar. Samtidigt som jag ska dricka ur min iskalla cola och bara sluta mina ögon och sova tills tabletterna mot smärtan börjat värka.



Keep smilin'
Keep shinin'
Knowin' you can always count on me
For sure
That's what friends are for
In good times
And bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for
.
Kom närmare än du någonsin varit och stanna här.
Där du hör hemma - Inpå mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0