MIN KVÄLL I KORTA ORD

Rolig kväll med roliga primadonnor. Flams och trams.
MoaW slog mig på vänsterarmen ett ex antal gånger och om det tog ont. Tog sprutan där så FUCK IT, det kom tårar.
Vi sparkade sönder en julmust och när Soff3 öppnade den sprutade det över henne.
MoaW landade i snön pga att Soff3 knuffade henne, fast hon stod för halkningen själv.
Jag och MoaH knäckte Soff3 och MoaW i NHL.
Jag höll bokstavligen på att spy där ett tag.
Jag skrev in en välda viktig sak i Sofias pappas kalender, som han inte får glömma. Ni vet vad jag pratar om;)
Tryckte in tuggummin så jag inte kunde prata.
Jag låg mitt på vägen och skulle föda barn med MoaW som benhållare och MoaH som pepptalker.
Jag älskar mina glädjespridare.
Vi såg en skräckfilm som är inte alls farlig och Soff3 höll på att börja gråta så vi gick till Marcus så hon skulle få sin tröst... If you know what I mean.
Jag och MoaW är välda bra chaufförer.
Sa jag att jag håller på att spy? Hoj.

Kommentarer
Postat av: moa

iloveu

2009-12-04 @ 23:22:05
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/
Postat av: soff3

jag är inte rädd för skräckisar???? hehe

trevligt hade vi PUSSPUSSPUSSPUSS

2009-12-08 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0