MIN FANTASTISKA DAG

•Det började med att jag vaknade mitt i natten för att min lampa i fönstret aldrig släcktes för att jag råkade stänga av timern.
•Jag vaknade den här morgonen efter Simon och inte före.
•Jag var tröttare än vad jag varit på himla länge så det var han som fick slita mig ur sängen och inte tvärt om.
•Jag såg på klockan att den var alldeles för mycket så vi sprang till bussen som dårar.
•Då jag stannade insåg jag att det var hundra minusgrader ute och att jag hade för lite kläder.
•Jag frös som en stucken gris hela vägen till skolan och även under hela dagen så jackan fick stanna på inomhus.
•Jag gick till första lektionen och fick då reda på att den var inställd.
•Jag insåg då att jag hade hål hela dagen från 08.30 till 12.10.
•Det var hur äcklig mat som helst så magen fick smaka endast en macka hos Doris.
•Den enda lektionen idag bestod av att göra matteprov. (Behöver jag säga mer?!)
•Jag hann inte med bussen så var tvungen att stå och vänta i hundra år på nästa.
•Har förfrusit mina tår så jag haltar nu.
•Jag har ett tal att skriva innan kvällen är slut.
•Imorgon har jag endast talet som håller på i tio minuter från och med klockan 10 och efter det åker jag hem för då har vi inga fler lektioner, mycket värt.
Allting känns värt. *Lögn*

Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha roligt att ha hål :( fast ändå coolt att jag vaknade före :O '



älskar dej :) :*

2009-12-16 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0