4

Hej hej hemskt mycket hej.
Nu har jag tryckt godis och mackor. Så det lilla som försvann på träningen är varmt välkomnat tillbaka.
Nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull. Men sova. It ain't gonna happen.


Jag har väldigt konstiga metoder för att hjälpa människor. Här har ni beviset. Jag måste fan vara sjuk på riktigt.

********** säger:

cant help it

fan va söt


Rebecka:

jag tar emot tårarna i min oerhört absorberande tampong!

föralltid

för dig


********** säger:

haha förlåt men nu garvar jag istället

ahha vafan skulle jag göra utan dig rebecka...

Rebecka:

du skulle låta tårarna falla ned mot golvet. när de väl har landat och du bestämmer dig för att ställa dig upp igen. så skulle du halka och slå huvudet. dvs. hjärnskakning uta helvete!!!


********** säger:

haha du är bara för bra hahaha


Jag skrev ********** istället för namnet på personen om den av någon anledning inte skulle vilja bli nämnd vid namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0