1

Nu har denna tragiska skola börjat om ännu en gång. Kändes som vinter nyss men jag är förmodligen korkad som tänker så. Känns konstigt att ha börjat i en ny klass. En ny skola. En ny start. Men det går mot de ljusare tiderna. Ingen tvekan om saken. Finns supersköna brudar i klassen. Inga namn nämnda. Men jag hoppas ni vet vilka ni är.
På förmiddagen har jag & Moa vandrat runt på stan. Så nu har jag världens största blåsor under fötterna. Helvetes skor. Ska fan bränna dom. Har aldrig förut fått skavsår eller något sådant av mina Converse men nu tydligen bara för att jag tänkte fara och träna för en gångs skull på nästan hela sommaren. Tack jävla Gud eller vem fan det nu är som bestämmer det. Tror inte på Gud dock. Kanske därför han hatar mig så mycket ibland.




Jag kan inte låta bli att bli sugen. Kan inte, kan inte, kan inte låta bli. Nej nu måste jag baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0